graphic design | photography | webdesign

Château Miranda

“Dit is het dan…”, dacht ik nog, “Ik ga naar het fantastische Château Miranda”. Dit kasteel stond bovenaan mijn lijstje met locaties die ik graag nog eens wilde gaan fotograferen. Helaas duurde het wel even voordat ik bij het kasteel was aangekomen, waardoor er niet veel tijd meer overbleef om foto’s te maken. Na een korte wandeling om het kasteel was het wel meteen duidelijk dat dit gebouw in een heel slechte staat verkeerde. Ik had al foto’s gezien die enkele jaren geleden genomen waren, maar ik had nooit verwacht dat het kasteel in zo’n korte tijd zo achteruit zou gaan.

Helaas had ik nog maar een uurtje de tijd om foto’s te maken, waardoor ik hoofdzakelijk foto’s van het interieur heb kunnen maken. Misschien kom ik er nog een keer, als het weer wat minder grijs en nat is.

Bekijk de foto’s.

Leave a Reply

