graphic design | photography | webdesign

Tegelfabriek

Eind juli bezocht ik het terrein van een tegelfabriek. Ondanks dat er al veel vernield was, kon je toch goed zien dat de fabriek niet zo heel lang geleden nog in bedrijf was. Begin 2009 werd de productie stop gezet.

Door het fotograferen van deze fabriek kwam ik voor het eerst in aanraking met urban fotografie. Ondanks dat ik het altijd al leuk en mooi heb gevonden om oude en versleten objecten en plaatsen te fotograferen, was het nooit in me op gekomen om dit soort vergane glorie als hoofdonderwerp van mijn foto’s te kiezen. Maar dit bezoek opende voor mij een nieuwe wereld binnen de fotografie en zorgde ervoor dat ik in een korte tijd veel nieuwe vaardigheden kon opdoen.

Bekijk alle foto’s.

Leave a Reply

