graphic design | photography | webdesign

Spoorse overblijfselen

Treinen en spoorwegen… Dit zijn altijd al grote inspiratiebronnen voor me geweest, en meer dan eens vormden ze een perfect motief om te kunnen ontsnappen aan de alledaagse sleur. Slechts gewapend met mijn camera, een paar blikjes Coca Cola en een stapeltje boterhammen, trek ik graag het mooie Belgische of Luxemburgse landschap in, met een spoorlijn als leidraad. En dat wordt nog leuker als enkele van mijn vrienden mee kunnen gaan.

De locaties die te zien zijn op deze foto’s zijn gemaakt tijdens zo’n dagje uit. De wagons en het station heb ik gefotografeerd in Differdange (Luxemburg), en het door vuur verwoeste depot was de laatste locatie die ik bezocht die dag, in Athus (België). De laag staande zon zorgde voor een bijzonder kleurrijk resultaat.

Bekijk alle foto’s.

Leave a Reply

