graphic design | photography | webdesign

Céramique Avond

Ik ben al een tijd van plan om een serie foto’s te maken met mijn geboortestad Maastricht als thema, maar tot nu toe heb ik nog geen passend concept kunnen bedenken. Om inspiratie op te doen besloot ik foto’s te gaan maken in de wijk Céramique, die gekenmerkt wordt door haar moderne architectuur. Hoewel het weer op die dag in oktober er niet echt veelbelovend uitzag, werd ik die avond getrakteerd op kleurrijke lucht en een heldere herfstzon.

Uiteindelijk hebben deze foto’s en het grote contrast tussen deze wijk en het historische centrum van Maastricht me wel een stap verder geholpen met het voltooien van het concept…

Bekijk alle foto’s.

Leave a Reply

