graphic design | photography | webdesign

Grimnir’s rise

Hoewel de originele foto’s al genomen zijn in de herfst van 2010, heeft het nog een hele tijd geduurd voordat ik kon beginnen met het bewerken. Regelmatig krijg ik te horen dat mijn zoon veel op mij lijkt en dat hij vast zo groot wordt als ik. Dit heeft mij op het idee gebracht om een foto van hem te maken waarbij een silhouet van mijzelf zijn uiteindelijke groei weergeeft. En aangezien ik de naam Grimnir ook als eerbetoon aan hem heb gekozen, leek het me ook leuk om deze foto in dezelfde sfeer te houden als mijn logo.

Op een zondagmiddag ben ik met hem naar het Kelmonderbos, gelegen tussen Beek en Geverik in Zuid-Limburg, gegaan op zoek naar een geschikt motief voor de uitvoering van mijn idee. Via de onderstaande link is het uiteindelijke resultaat te zien, met daarbij een aantal afbeeldingen van ‘work-in-progress’.

Bekijk alle foto’s.

Leave a Reply

