graphic design | photography | webdesign

Château Bambi revisit

Een vriend van me wilde dit charmante hotel ook eens bezoeken, en wist mij over te halen met hem mee te gaan. Eenmaal daar aangekomen bleek dat er het een ander gebeurd was in het hotel. Het kantoortje was opgeruimd, veel meubels waren naar de veranda verplaatst en op verschillende plaatsen troffen we flessen met schoonmaakmiddel aan… Wat hier nu precies aan de hand was, weet ik nog altijd niet, maar waarschijnlijk is dit de frist ruikende urbex locatie die ik ooit zal bezoeken.

Ik vermoed zelf dat er een groep mensen is die wat klein onderhoud aan het pand doen. Misschien wel airsofters die in ruil voor hun services op het terrein om het hotel hun spel mogen spelen. Maar helaas heeft de natuur ook de nodige schade aangericht in het hotel. Zo zijn de rottende vochtplekken op de muren alleen maar toegenomen, en is er zelfs een stuk vloer op de bovenste etage niet meer begaanbaar wegens een lekkage in het dak. Maar juist deze onverwachte omstandigheden hebben weer een interessante serie foto’s opgeleverd.

Bekijk alle foto’s.

Bekijk ook de eerste serie nog eens.

Leave a Reply

